Ikastetxeko berriak

Haur Hezkuntzako ikasleak Tolosako TOPIC-en

Atzo Haur Hezkuntza 1.mailako ikasle eta irakasleak Tolosan izan ginen Topic, txotxongilo museoa, ikusten eta TITIRAJAI jaialdian parte hartu genuen. "A contravento" antzezlan italiarra ikusteko aukera izan genuen, ikuskizun ederra eta samurra. Oso irteera interesgarria suertatu zitzaigun.

Euskaraldia 2022

Euskaraldia 2022. Azaroak 18tik Abenduak 2ra. ???????? Gau eta egun ???????????????? bizi nahiiiii duuuttt, eta gauza bera egin dezakezu zuuukkkk! ????????

???? EUSKARAZ! ?????? ?????????

???????? ?????????????? ???????????? "?????????????????????? ????????"???????????? ??????!

Ekintzailetasun Teknologikoa sustatuz Gipuzkoa EKIN-eko jardunaldietara goaz

Gipuzkoa EKIN-eko II. ediziora bertaratu gara MEKA Lanbide Eskolako irakasle tekniko eta ikasleak. Ekintzailetasun teknologikoa ezagutu eta sustatzeko asmoz, "WIMBI" eta "Bakarts NFT"-ek eskainitako hitzaldietaz gozatu ahal izan dugu, non beraien esperientziak partekatu dituzten. Ekintzailetzako haziak ereitean sinisten dugulako, MEKA ekintzailetzarekin bat!

Haur Hezkuntzako ikasleak Bihotz-inguru basoeskolan

Haur Hezkuntzako ikasleek, metodologia aktiboak ezagutu eta aztertzeko asmoz, Bihotz inguru basoeskola bisitatu dugu. Printzipio metodologiko eta antolakuntza sistema ezagutzeko aukera izan dugu. Eskerrik asko bihotzinguruko bidelagun eta basolagunei: Katy eta Jon Mikel!

Haur Hezkuntza ikasleak Azkoitiako Bizilore Eskola Aktiboan

Gaurkoan Azkoitiko Bizilore eskola aktiboa bisitatzera joan gara, Haur Hezkuntzako 2.mailako ikasleekin. Irakaskuntza-ikaskuntza prozesuan sakontzeko aukera bikaina izan da: materialen egokitasuna, espazioaren erabilera, naturarekiko harremana...