Ikastetxeko berriak

"Internet por las nubes" Lehiaketan finalistak

INTEFek antolatutako "Internet por las nubes" lehiaketan finalista izan da Administraritzako irakasle eta ikasleak Elgoibarko jubilatuen elkartearekin elkarlanean gauzatzen ari diren "Mundu Digitala" proiektua.

Proiektua herriko jubilatuek digitalizazioaren aurrean dituzten zailtasunak arintzean datza.

Nekazal makinaria azokara bisita

Automozioko mintegia Zaragozako nekazal makinariako azokan (IFEMA). Bertan nekazal makinarian ematen ari diren azken aurrerapenak ezagutzeko aukera izan dute.

Kompar, mugaz bestaldeko proiektua

Kompar, mugaz bestaldeko proiektuarekin, ikasleen mugikortasuna eta ikaskuntza bultzatzeko proiektuaren kurtso bukaerako ekintza gauzatu dugu.

Kasu honetan irakasleon mugikortasunaz baliatuta, Bordeleko haurtzaroari zuzendutako hainbat zerbitzu espezifiko, administratiboak eta politikoak ezagutzeko aukera izaten ari gara.

EUSKARAZ sexua ... SEXIA delako!

Urratsbat Programaren bitartez sortutako "BiziBixi" Psikologia eta Sexologia kontsultaren eskutik, MEKA Lanbide Eskolako 1go mailako ikasleak sexualitatea eta harreman osasuntsuen inguruan sensibilizatuko dira. Etorkizuneko gizarteko kideen arteko harremanak osasuntsuak eta atsegiƱak izatearen garrantzia azpimarratzea eta lantzea bilatzen da saio hauen bitartez. Bide batez, eta Ulibarri Programa eta Elgoibarko Udaletxea bidelagun ditugula, Euskal hitzegi sexuala ere landuko da, EUSKARAZ sexua ... SEXIA delako!

ABIAN LANBIDE HEZIKETA AZOKA 2022

Martxoak 22-24ra, Eibarko Ipurua futbol zelaiko parkinean iegongo gara. Zatoz eta ezagutu ezazu gure hezkuntza eskaintza. Zure zain egongo gara!!