ES EU EN

Materialaren garbiketa eta ospitaleko higienea

TEORIA

Lan ingururako harremanak

Osasunaren sustapena eta laguntza psikologikoa

Lanerako prestakuntza eta orientabidea

EKAINAK 14

EKAINAK 15

EKAINAK 16

EKAINAK 17

Osasun dokumentazioa eta eragiketa komertzialak

Materialaren garbiketa eta ospitaleko higienea

PRAKTIKA

Erizaintzako oinarrizko teknikak PRAKTIKA

Erizaintzako oinarrizko teknikak

TEORIA

Odontologiako laguntza teknikak PRAKTIKA

1 MODULUA. OSASUN DOKUMENTAZIOA ETA ERAGIKETA KOMERTZIALAK

ARDURADUNA/KONTAKTUA: GALDER AZKUE EIZMENDI:

gazkue@meka-elgoibar.eus

OSASUN mintegia.

Oharra: irakasleek ez dute zalantza didaktikorik argitzen ikasleak gainditu behar duen gaiari buruz.

BIBLIOGRAFIA

Operaciones administrativas y documentación sanitaria. Ed MacMillan ISBN:978-84-17218-75-1 eta ondorengoak.

EBALUAKETA FROGA.

Bi zati dituen idatzizko froga:

• 1.Zatia: test motakoa.
  • 2.Zatia: galderak eta ariketa praktikoak.

Proba gainditu ahal izateko, zati bakoitza bere aldetik gainditu behar da.

2 MODULUA. ERIZAINTZAKO OINARRIZKO TEKNIKAK

ARDURADUNA/KONTAKTUA: NAIARA OLABARRIA BENGOA:

nolabarria@meka-elgoibar.eus

Osasun mintegia.

Técnicas básicas de enfermería. Ed MACMILLAN EDUCATION

ISBN:978-84-15991-77-9

Técnicas básicas de enfermería. Ed MC GRAW HILL

ISBN: 978-84-486-0961-0

Azterketak bi zati ditu:

• I. Zatia.Teorikoa: Galdera motzak, test moduko galderak, egia ala gezurra, definizioak, identifikatzeko irudiak.
  • II. Zatia.

Moduluarekin lotutako prozedura kliniko asistentzialak egiteko edo azaltzeko azterketa; tailerrean tresneria eta haren funtzioa ezagutzeaz gain.

Azterketa hau lehen zatia gaindituz gero egingo da.

Azken kalifikazioa: I. zatian eta II. zatian lortutakoaren batez besteko kalifikazioari dagokio, eta biek gaindituta egon behar dute.

3 MODULUA. MATERIALAREN GARBIKETA ETA OSPITALEKO HIGIENEA

ARDURADUNA/KONTAKTUA: NEREA APERRIBAY AZPEITIA:

naperribai@meka-elgoibar.eus

BIBLIOGRAFIA

Higiene del medio hospitalario y limpieza del material. Ed Macmillan ISBN: 978-84-17218-73-7 eta ondorengoak.

Higiene del medio hospitalario y limpieza del material. Ed Mc Graw Hill.

ISBN 978-84481-7700-3

Medidas de aislamiento para pacientes con infecciones transmisibles

(Hospital Donostia.Depósito Legal: SS-266/01).

21/2015 Dekretua, martxoaren 3koa, Euskal Autonomia Erkidegoko hondakin sanitarioen kudeaketari buruz.

Bi zati izango ditu:

• I. Zatia. - Teorikoa: Galdera motzak, test moduko galderak, egia ala gezurra, definizioak, identifikatzeko irudiak.
  • II. Zatia. Moduluarekin lotutako prozedura kliniko asistentzialak egiteko edo azaltzeko azterketa; tailerrean, tresneria eta haren funtzioa ezagutzeaz gain.

Azterketa hau lehen zatia gaindituz gero egingo da.

4 MODULUA. OSASUNAREN SUSTAPENA ETA LAGUNTZA PSIKOLOGIKOA

ARDURADUNA/KONTAKTUA: GALDER AZKUE EIZMENDI: gazkue@meka-elgoibar.eus

BIBLIOGRAFIA

Promoción de la salud y apoyo psicológico al paciente. Ed MacMillan ISBN: 978-84-16092-35-2 eta ondorengoak.

EBALUAKETA FROGA.

Bi zati dituen idatzizko froga:

• 3. Zatia: test motakoa.
  • 4. Zatia: galderak eta ariketa praktikoak.

Proba gainditu ahal izateko, zati bakoitza bere aldetik gainditu behar da.

5 MODULUA: ODONTOLOGIAKO LAGUNTZA TEKNIKAK

ARDURADUNA / KONTAKTUA: MARTA ZALDUEGI OLASOLO mzalduegi@meka-elgoibar.eus

BIBLIOGRAFIA

Técnicas de Ayuda Odontológica y Estomatológica. Ed McGraw Hill ISBN: 978-84-486-1208-5 eta ondorengoak.

Técnicas de Ayuda Odontológica y Estomatológica. Ed MacMillan ISBN: 978-84-15426-17-2 eta ondorengoak.

Azterketak bi zati ditu:

• I. zatia. - Teorikoa: Galdera motzak, test moduko galderak, egia ala gezurra, definizioak, identifikatzeko irudiak.
    - Praktikoa: Ariketa praktikoak ebaztea. Margo edo boligrafo gorriak, urdinak, beltzak eta berdeak beharko dira, eta tresneria eta materiala ezagutuko da.
    Lehen zati honetako behin betiko nota bien batez bestekoa izango da, eta bi aldeak gaindituta egongo dira.
  • II. zatia. Prozedura kliniko asistentzial odontologikoak egiteko edo azaltzeko azterketa tailerrean, tresneria eta haren funtzioa ezagutzea, eta hainbat esku-hartzetarako erretiluak egitea.
    Azterketa hau lehen zatia gaindituz gero bakarrik egingo da.

Azken kalifikazioa: I. zatian eta II. zatian lortutakoaren batez besteko kalifikazioari dagokio, eta biak onartuta egon behar dute.

GAITEGIA.

• UD.1: Componentes humanos, técnicos y materiales en el entorno de trabajo bucodental
  • UD.2: Anatomía y función de la región bucofacial
  • UD.3: Procedimientos generales de trabajo en la clínica dental