Soldadura

• ARDURADUNA:: adelhoyo@meka-elgoibar.eus
  • DEPARTAMENTUA: GALDARAGINTZA MINTEGIA

BIBLIOGRAFIA:

• ISBN 84-7063-183-7 DIBUJO TECNICO. Ed DONOSTIARRA. Autor: Joaquin Gonzalo Gonzalo.
  • ISBN 84-283-2729-7 DIBUJO INDUSTRIAL- Conjuntos y despieces. Ed PARANINFO. Autores jose Maria Auria. Pedro Ibañez. Pedro Ubieto.
  • OHARRA: Irakasleek EZ dute zalantza didaktikorik argitzen ikasleak gainditu behar duen gaiari buruz.
  • AZTERKETA: azterketak zati teoriko eta praktiko bat izango dute. Alde teorikoan galdera irekiak eta itxiak, garapen laburreko eta garapen handiko galderak egon daitezke. Zati praktikoan, edukiak barneratzea bermatuko duten jarduerak eta ariketak egongo dira.

0006. METROLOGIA ETA SAIAKUNTZAK

• ARDURADUNA:: adelhoyo@meka-elgoibar.eus
  • DEPARTAMENTUA: GALDARAGINTZA MINTEGIA

BIBLIOGRAFIA:

• 978-84-615-0896-9 METROLOGIA Y ENSAYOS. (Teoría básica- Prácticas de laboratorio) ed LIBROS FP. Autor:Enrique Ortea
  • 978-84-86108-93-9 CONTROL DE CALIDAD EN FABRICACION MECANIA. Ed TECNICA. Autor: Sergio Gomez Gonzalez