Erasmus+ek bizitza aberastu eta adimena irekitzen du

Mekako Zeharkako mintegiko irakasle batzuek Erasmus + programan parte hartu dute job shadowing bat egiten Finlandian, Cartagenako IES El Bohio Integratuko beste irakasle batekin.

Zehazki, STEP-koulutusen egon dira, Lanbide Heziketako ikastetxe batean, Järvenpää eta Helsinky bezalako hirietan.

Mugigarritasun horren helburua Finlandiako hezkuntza-sistema ezagutzea izan da, bereziki enplegurako prestakuntzaren arloan.

Era berean, orientazio akademikoa eta profesionala, eta ikastetxearen eta ikasleek zientzia elektronikoetan jarduten duten erakunde eta enpresen arteko harremana. Programaren barruan, etorkinentzako hezkuntza eta helduen oinarrizko hezkuntza ere sartzen dira, haiek akademikoki eta laneratzeko.

Erizain Laguntzaileek Mendaroko Ospitaleko esterilizazio eremua bixitatu dute

Azken aste hauetan Erizain laguntzaileko ikasleek Mendaroko Ospitaleko esterilizazio zentrala bisitatu dute. Horrela, askoz hobeto ulertu dute garbitasunaren, desinfekzioaren, esterilizazioaren eta antolaketaren garrantzia.

Arduradunei eskerrak eman azalpenengatik eta adeitasunagatik!

Euskal Selekzioa Lanbide Heziketako Olinpiadetan

Beste behin ere, Euskal Selekzioa prest "Spainskills 2024"-eko Lanbide Heziketako Olinpiadetan parte hartzeko! MEKA Lanbide Eskolatik animo askoo! Zorte on ekipo!

Dietetikako ikaslean Euskaber Kooperatiba bixitatu dute

Dietetikako ikasleak Euskaberren izan dira arrautzaren kalitatea eta segurtasunaren inguruan ikasten. Askatasunean bizi diren oilategi bat ikusteko aukera ere izan dute.

2024ko Martxoak 8ko egitaraua

Meka Lanbide Eskolako "Genero Berdintasuna" eta "Komunikazioa Bitartekotza" zikloetako ikasleek elkarlanean sortu dute martxoak 8 ko programazioa! Gora borroka feminista!

Erasmus+ek bizitza aberastu eta adimena irekitzen du

Erizain Laguntzaileek Mendaroko Ospitaleko esterilizazio eremua bixitatu dute

Arduradunei eskerrak eman azalpenengatik eta adeitasunagatik!

Euskal Selekzioa Lanbide Heziketako Olinpiadetan

Dietetikako ikaslean Euskaber Kooperatiba bixitatu dute