Langile eta langabetuentzat ikastaroak 2021-22 ikasturtea

Etengabeko eta lanerako prestakuntza

Zure lan egoera hobetu nahiko zenuke? Egin klik

Ikasleei zuzenduriko Inlan lan poltsa duzu eskura

IKASENPRESA KONGRESUA

Beste behin ere, MEKA Lanbide Eskolako LPO Departamendua Ikasenpresako Kongresura bertaratu da. Ekintzailetasunean sinisten dugulako, gure ziklo ezberdinetako ikasleak Tabakalerara bertaratu gara antolakuntza aldetik proposatutako tailer ezberdinetan parte hartzeko irrikaz! Zibersegurtasuna, Visual Thinking, Ikastest eta Sormena sustatzeko tailerretaz gozatzeko aukera paregabea izateaz gain, Komunikazio tailerrean ikastetxeko Ikasenpresa bakoitzak bere negozio ideiaren nondik norakoak azaldu eta defendatu behar izan ditu, bakoitzaren balore proposamenak era dinamiko eta erakargarrienean komunikatuz. Oraingoan ere lan bikaina egin dute gure ikasleek! Beraietaz oso harro gaudelako, zorionak bene benetan! Segi horrela! MEKA Lanbide Eskolan, Ekintzailetasunean sinisten dugulako!

EUSKOSKILLS 2021

Urriak 19-21 bitartean ospatuko da Irungo FICOBA erakustazokan Euskoskills 2021 edizioa. Bertan parte hartuko dute Arreta Soziosanitarioa, Galdaragintza, Karrozeria eta Ibilgailuen Elektromekanikako ikasleek. Zorte on guztioi eta bizi esperientzia!!

Landa eremuko emakumeak ere EKINTZAILEAK direlako!

Urriaren 15ean Landa Eremuko Emakumeen Nazioarteko Eguna ospatzen da! Horregatik Elgoibarko Mausitxa gaztandegira hurbildu gara. Itxaso Irazabalek (Elgeta) hartu gaitu, zeinak hamarkada bat baino gehiago daraman negozio familiarrari eskainia! Galdera zerrenda batekin aurkeztu garen arren, gertuko elkarrizketa atsegin baten bidez hainbat gairi buruz hitz egin dugu! Jakin dezatela, gutxienez zortzigarren belaunaldia dira gazta egiteko erabakia hartzen dutenak! Lehen belaunaldiek autokontsumorako ekoizpen batekin hasi ziren, zeintzuk gazta egiten zuten esnea alferrik ez galtzeko, eta soberakinarekin salerosten zuten! Laurogeiko hamarkadaren hasieran Rosa Marik eta Jesus Marik gaztagintzatik modu profesionalean bizitzen saiatzeko apustu garrantzitsua egin zuten; adierazten dutenez oso lanbide gogorra da eta egungo merkatuan lekua egiteko, ohiko jarrera ekintzaileak azpimarratzeaz gain (arriskuak hartzeko gaitasuna, lidergoa, sormena, talde-lana...), batez ere jarduerarekiko BOKAZIOA azpimarratu dute. Jarduera familian kudeatzen dute, non historikoki emakumeen presentzia handia eman da. "Mausitxa Gazta" ekoizpen prozesuak eskatzen dituen lan guztien sekulako koordinazioaren emaitza da (ardiak zaintzea, elikatzea, eskilatzea, jeztea...), non guztien artean bai nazio mailan bai nazioartean sari ugari irabazitako azken produktua gauzatzen duten. Eskerrik asko Itxaso Irazabal-Iñaki Ansola eta Rosa Maria Salegi-Jesus Maria Ansola zuen gertutasunagatik, profesionaltasunagatik eta lan onagatik! Plazer bat izan da zuen apustu ekintzailea bertatik bertara ikusi eta gozatu ahal izatea! Emakumeak nekazaritza eta abeltzaintza sektoreetan ere ekiten duelako! Meka emakumeen ekintzailetzarekin landa munduan! Biba zuek!

Makinariaren elektromekanikako 2. Kurtsoko ikasleak Forest Pioneer enpresak antolaturiko Neuson 204VHT prozesadoraren erakustaldian izan ziren, Mungiako basoetan. Benetan irteera interesgarria gu denontzat. Mila esker Forest Pioneer!

IKASENPRESA KONGRESUA

EUSKOSKILLS 2021-EAN PARTE HARTU ZUTEN IKASLE ETA IRAKASLEEI ESKER ONA

EuskoskillS 2021-etan parte hartu zuten ikasle eta irakasleeri, beraien lana aitortzeko asmoarekin, Txankakua Elgoibarko Merkatari Elkarteko dendetan gastatzeko 50 euroko bonoa oparitu zaie. Zorionak eta segi horrela!

Orientazioa behar duzu? Zure etorkizunari buruz zalantzak dauzkazu?

Aurkitu gure gela birtualean orientazio akademiko eta profesionalari buruzko galdera ohikoenen erantzunak!

EUSKOSKILLS 2021 SARI BANAKETA

Zorionak Euskoskills2021 en parte hartzaile guztiei eta nola ez MEKAko gure ikasle eta laguntzaile izan dituzten irakasle guztieri egindako lan bikainagatik.

Sarituen artean izan ditugu Arreta soziosanitario familitik aritu diren Naroa Jimenez eta Maddi Escudero ikasleak eta azpimarratzekoa Galdaragintzako Damaris Noemi Torrejon, 12 partehartzaileren artean emakume bakarra izan delako eta podiumean egotea lortu duelako. Bejondeizuela!!

EUSKOSKILLS 2021

ikaslan