ES EU EN

Langile eta langabetuentzat ikastaroak 2020-21 ikasturtea

Etengabeko eta lanerako prestakuntza

Zure lan egoera hobetu nahiko zenuke? Egin klik

Ikasleei zuzenduriko Inlan lan poltsa duzu eskura

Emakumaren nazioarteko eguna

Emakume Langilearen Egun Internazionalean, historikoki emakumeak izan duen Jarrera Ekintzailea azpimarratu nahiko gendun. Bizitzaren aurrean hartzen dugun Jarrera Ekintzaileak aukerak eta ateak irekitzen ditu, eta horren adierazgarri emakumeak bereganatu dituen lorpenak: bozkatzeko eskubidea, hezkuntza bat jasotzeko eskubidea, lan munduan txertatzeko eskubidea, …. Bidea hasia dago, baina helmugara oraindik bada distantzia. GENERO BERDINTASUNA da borroka eta aldarrikapen hauen bitartez bideratu nahi dena. Berdintasuna DENON ardura delako, MEKA Lanbide Eskola gizartearen berdintasunerako aldarrikapenekin bat! Meka Lanbide Eskola bizitzaren aurrean hartutako Jarrera Ekintzailearekin bat!

Sarrera probak

Ezin izan duzu DBH amaitu, baina erakarria egiten zaizu Lanbide Heziketa? Edo agian ez duzu Batxilergoa egin eta trebatzen jarraitu nahi duzu? Edo titulurik ez duzu, baina lanean ari zara eta ikasten jarraitu nahi duzu? Animatu! Zure helburua FPko sarrera proben bidez lor dezakezu. Izena emateko datak otsailaren 3tik 16ra. Edozein zalantza izanez gero, jarri harremanetan ORIENTAZIO Zerbitzuarekin. Zergatik Lanbide Heziketa?Prestakuntza eskaintza zabala duelako eta bertan 26 familia profesionalen artean aukeratu dezakezulako. Gaitasun teknikoak eta zeharkakoak lantzen direlako, non aplikazio praktikoa nagusitzen den. Prestakuntza profesional zabala lortuko duzulako arlo profesional jakin batean jarduteko. Ez baitu zure ibilbide akademikoa mugatzen. Enplegagarritasun tasa altua duelako. Gauzatzeko modu ezberdinak daudelako: aurrez aurre, erdipresentziala, online, dual-a, distantziara, .... Zure etorkizuna zure esku ere badagoelako!

Mekan xehetasunez egiten dugu lan, eta hala irakasten dugu

Mekan xehetasunez egiten dugu lan, eta hala irakasten dugu. Pertsonalizazioari buruzko 90 orduko ikastaro bat amaitu berri dugu, bertan ikasleek aerografía eta rotulazioari buruzko ezagutzak jaso dituzte.

#KOMPAR, mugaz bestaldeko arlo sozio-sanitarioko sareko online jardunaldi interesgarria

Gizarteratze, Arreta eta Haur Hezkuntzako taldeak 2021. urteko proiektua hasi dugu. Aurtengo ekintzak antolatzeaz gain konpetentzien balidazioen inguruan lanean jarraitzen dugu. Easo Politeknikoa, Eskurtze, Plaiaundi, Nazaret, Inmakulada Tolosa, Politécnica Navarra, Etcharry Formation et Developement, Afec Bayonne, IRTS Talence.

Emakumaren nazioarteko eguna

Patxi Garate, erizain laguntzailea eta ikasle ohia izan degu bisitan eskolan

Patxi Garate, erizain laguntzailea eta ikasle ohia izan degu bisitan eskolan. Ikasleek berarekin lan munduan baloratzen diren zeharkako gaitasunez hitzegiteko aukera izan dute.

Esperientzia aberasgarria etorkizuneko profesionalentzat. Eskerrik asko Patxi!!

CO2 Neurketak

Geletan ongi izatea lortu nahian, bertako aireztatzea eta tenperatura al den egokiena izan dadin, CO2 neurketak egiten hasi gara. Honen helburua CO2 kopurua bere baten mantetzea da Covidari aurre egin nahian.

Ingurumena zainduz

Makinariako ikasleak erronka bat burutu dute ekonomia zirkularra eta ingurumenarekiko ardurari buruz. Hauek dira energia aurrezteko moduak!

Sarrera probak

ikaslan