ES EU EN

Zure lan egoera hobetu nahiko zenuke? Egin klik

Ikasleei zuzenduriko Inlan lan poltsa duzu eskura

Baloreak 4.O Proiektua

LPO mintegia BALOREAK 4.0 lantzen hasi da Erizaintzako mintegiakin batera ondoren beste familia guztietara zabaltzeko asmoz.

Ikaslanetik errekonozimendua

Alberto Iturricastillo zuzendaria jubilazioaren atarian da eta IKASLAN-etik jaso du oparia. Ondo merezitako jubilazioa izango du egindako lan guztiagatik! Zorionak Alberto eta eskerrikasko!!

Cadena Ser irratikoak izan dira zuzeneko irratsaio baten @MekaElgoibar-en ikastetxean gaur egun jorratzen ari diren ildo estrategiko nagusiak ezagutzera emateko asmoz.

Urriak 15,16 eta 17an Erasmusdays ospatzen da mundu mailan

Urriak 15,16 eta 17an Erasmusdays ospatzen da mundu mailan. Hori dela eta @mekaelgoibar sare sozialetan zozketa bat martxan jarri dugu.

Urriak 15ean CADENA SER irratiak saio bat eskainiko du MEKA Ezenarrotik eta ikastetxearen inguruko gaiak jorratuko dira.

Ikastetxe mailako irakasleek bideo bat grabatu dugu, gure ikastetxeak Erasmus programarekin duen atxikimendua adieraziz.

Baloreak 4.O Proiektua

Urriak 15,16 eta 17an Erasmusdays ospatzen da mundu mailan

Maite Pagolak Gipuzkoako Harrera Familietan dauden haurren ibilbide instituzionala eta pertsonala azaltzen

Haur Hezkuntzako Goi Mailako Ziklora Maite Pagolak Gipuzkoako Harrera Familietan dauden haurren ibilbide instituzionala eta pertsonala azaltzera etorri da eta ikasleak erabat inplikaturik egon dira.

ikaslan

elebasque