ES EU EN

Langile eta langabetuentzat ikastaroak 2020-21 ikasturtea

Etengabeko eta lanerako prestakuntza

Zure lan egoera hobetu nahiko zenuke? Egin klik

Ikasleei zuzenduriko Inlan lan poltsa duzu eskura

Sarrera probak

Ezin izan duzu DBH amaitu, baina erakarria egiten zaizu Lanbide Heziketa? Edo agian ez duzu Batxilergoa egin eta trebatzen jarraitu nahi duzu? Edo titulurik ez duzu, baina lanean ari zara eta ikasten jarraitu nahi duzu? Animatu! Zure helburua FPko sarrera proben bidez lor dezakezu. Izena emateko datak otsailaren 3tik 16ra. Edozein zalantza izanez gero, jarri harremanetan ORIENTAZIO Zerbitzuarekin. Zergatik Lanbide Heziketa?Prestakuntza eskaintza zabala duelako eta bertan 26 familia profesionalen artean aukeratu dezakezulako. Gaitasun teknikoak eta zeharkakoak lantzen direlako, non aplikazio praktikoa nagusitzen den. Prestakuntza profesional zabala lortuko duzulako arlo profesional jakin batean jarduteko. Ez baitu zure ibilbide akademikoa mugatzen. Enplegagarritasun tasa altua duelako. Gauzatzeko modu ezberdinak daudelako: aurrez aurre, erdipresentziala, online, dual-a, distantziara, .... Zure etorkizuna zure esku ere badagoelako!

Mekan xehetasunez egiten dugu lan, eta hala irakasten dugu

Mekan xehetasunez egiten dugu lan, eta hala irakasten dugu. Pertsonalizazioari buruzko 90 orduko ikastaro bat amaitu berri dugu, bertan ikasleek aerografía eta rotulazioari buruzko ezagutzak jaso dituzte.

#KOMPAR, mugaz bestaldeko arlo sozio-sanitarioko sareko online jardunaldi interesgarria

Gizarteratze, Arreta eta Haur Hezkuntzako taldeak 2021. urteko proiektua hasi dugu. Aurtengo ekintzak antolatzeaz gain konpetentzien balidazioen inguruan lanean jarraitzen dugu. Easo Politeknikoa, Eskurtze, Plaiaundi, Nazaret, Inmakulada Tolosa, Politécnica Navarra, Etcharry Formation et Developement, Afec Bayonne, IRTS Talence.

Baloreak 4.O Proiektua

LPO mintegia BALOREAK 4.0 lantzen hasi da Erizaintzako mintegiakin batera ondoren beste familia guztietara zabaltzeko asmoz.

Sarrera probak

Mekan xehetasunez egiten dugu lan, eta hala irakasten dugu

GABON ZORIONTSUAK ETA URTE BERRI ON

Geuk Kontsultoria. Urratsbat programaren bitartez sortutakoa

Plazer bat da ikasle ohi ekintzaile hauen bidelagun izan eta beren negozio ideia nola gauzatzen duten ikusi eta bideratzea. Zorionak neskak! Ikastetxeko Berdintasun Plana martxan jarriko dute. Emakume eta gizonen arteko tratu eta aukera berdintasunean sinesten dugulako. MEKA Berdintasun eta Ekintzailetzarekin!

ikaslan

elebasque