MATRIKULAZIO EZOHIKO FASEA IRAILAREN 1ETIK URRIAREN 14RA

Matrikulatzeko ditugun plaza libreak beherako albistean ikus daitezke

Matrikulatzeko dauden plaza libreak

Honako ziklo hauetan daude plaza libreak:

• Administraritza eta Finantzak (Goi Maila)
  • Genero Berdintasuna (Goi Maila)
  • Gizarteratze (Goi Maila Eskaintza Partziala)
  • Makinariaren Elektromekanika (Erdi Maila)
  • Metal Eraikuntzak (Goi Maila)

(*) Plazak mugatuak dira, beraz Irailaren 1etik aurrera agortu arte egongo dira.

Urrats Bat sariak

Urratsbat Sarietara MEKA Lanbide Eskolako Urratsbat Programaren bitartez sortutako bi enpresa aurkeztu ziren, bakoitza bere negozio ideiarekin eta balore proposamenarekin. Mustak "Eco-Car Detailer" aurkeztu zuen eta Patrik "GEUK Berdintasun Aholkularitza". Biek sekulako lan eta aurkezpenak egin zituzten! Bikainnnn! Eta gainera, emakumeak buru dituen atalean, "GEUK Berdintasun Aholkularitza" garaile suertatu zen! ZORIONAAAKKK Patri eta Sheila! Lan bikaina egiten duzue, eta gainera halaxe transmititzeko gaitasun paregabea izan duzue! Segi horrela! MEKA Ekintzailetzarekin!

ABIAN LANBIDE HEZIKETA AZOKA 2022

Martxoak 22-24ra, Eibarko Ipurua futbol zelaiko parkinean iegongo gara. Zatoz eta ezagutu ezazu gure hezkuntza eskaintza. Zure zain egongo gara!!

"Internet por las nubes" Lehiaketan finalistak

INTEFek antolatutako "Internet por las nubes" lehiaketan finalista izan da Administraritzako irakasle eta ikasleak Elgoibarko jubilatuen elkartearekin elkarlanean gauzatzen ari diren "Mundu Digitala" proiektua.

Proiektua herriko jubilatuek digitalizazioaren aurrean dituzten zailtasunak arintzean datza.

KUPELA Ikasenpresaren bitartez, Automozioko Makinariaren Elektromekanikako ikasleek beren produktua prototipatzen dabiltza. Negozio ideia definitu, Balore Proposamena zehaztu, merkatu ikarketa gauzatu, ... luze baten ondoren, beraien produktuaren ideaia badoa forma hartzen! Horrelako gauza politak egin ahal izateko, azpimarratzeko zikloko irakasle teknikoen inplikazioa. Jarrera Ekintzailean eta Ekintzailetzan aurrerapausuak poliki poliki eta egunero egiten direlako, MEKA Lanbide Eskola Ekintzailetzarekin!

Matrikulatzeko dauden plaza libreak

Honako ziklo hauetan daude plaza libreak:

• Administraritza eta Finantzak (Goi Maila)
  • Genero Berdintasuna (Goi Maila)
  • Gizarteratze (Goi Maila Eskaintza Partziala)
  • Makinariaren Elektromekanika (Erdi Maila)
  • Metal Eraikuntzak (Goi Maila)

Diploma banaketa 2022

Bigarren mailako ikasleak ziklo amaierako diplomak jaso dituzte. Azken bi urtetan egiterik izan ez dena berreskuratu da. Ikastetxeko aretoa ikasle zein irakaslez bete da eta bertsolariek girotu dute ekitaldia. Ondoren Karakate Jatetxean bazkari batez ari dira ospatzen. Zorionak eta zorte on etapa berrian!!

Urrats Bat sariak

"Internet por las nubes" Lehiaketan finalistak

Nekazal makinaria azokara bisita

Automozioko mintegia Zaragozako nekazal makinariako azokan (IFEMA). Bertan nekazal makinarian ematen ari diren azken aurrerapenak ezagutzeko aukera izan dute.

ikaslan

elebasque