ES EU EN

Langile eta langabetuentzat ikastaroak 2020-21 ikasturtea

Etengabeko eta lanerako prestakuntza

Zure lan egoera hobetu nahiko zenuke? Egin klik

Ikasleei zuzenduriko Inlan lan poltsa duzu eskura

Ekonomia zirkularra modelatzen erakusketa

Automozioko 1AU3 eta karrozeriako 2KA2ko ikasleek "Loretxoa" izeneko eskultura diseinatu eta aurkeztu dute Foru Aldundiko ingurumen sailak antolatutako Ekonomia Zirkularra Modelatzen 2. edizioan. Horren bitartez islatu nahi dira lanbide-heziketako gazteek ikastetxeetan hondakinen prebentzioa eta kudeaketa egokia egiteko burutzen dituzten jarduerak, ekonomia zirkularra bultzatzearren. Lan bikaina!! Zorionak!!

Baloreak 4.O Proiektua

LPO mintegia BALOREAK 4.0 lantzen hasi da Erizaintzako mintegiakin batera ondoren beste familia guztietara zabaltzeko asmoz.

Ikaslanetik errekonozimendua

Alberto Iturricastillo zuzendaria jubilazioaren atarian da eta IKASLAN-etik jaso du oparia. Ondo merezitako jubilazioa izango du egindako lan guztiagatik! Zorionak Alberto eta eskerrikasko!!

Ibilgailu elektriko eta hibridoen Powertrain ikastaroa

Gipuzkoako Elektromugikortasun Zentroak eta Meka Lanbide Eskolak elkarlanean antolatu duten, Ibilgailu Elektriko eta Hibridoen Powertrain ikastaroa amaitu da. Eskerrak Tknika-ri eta bertan parte hartu duten ikasle, irakasle eta antolatzaileei. Eskerrak baita ere Opel Giauto-ri ikastaroan erakusteko Opel Corsa E-elektriko berria utzi digutelako.

Ekonomia zirkularra modelatzen erakusketa

Ibilgailu elektriko eta hibridoen Powertrain ikastaroa

Biniloen ikastaroa

Biniloen bidez Albitzuriko paretak eta ateak eraldatzen!!

TeamWe Erasmus KA2 proiektua

TeamWe Erasmus KA2 proiektuko bilera izan dugu, teknologiak ongizatean dituen aplikazioei buruz ezagutzak partekatzen. Partaideak, Deltion College, (Herbehereak), Tredu eta Tamk (Finlandia) eta Tknika eta MekaElgoibar (Euskadi). Pandemia garai honetan inoiz baino garrantzitsuago!

ikaslan

elebasque