ES EU EN

Guraso bilerak

Asteazkena, Urriak 21, arratsaldeko 18etan. Tutoreak taldearen gelan egongo dira.

Zure lan egoera hobetu nahiko zenuke? Egin klik

Ikasleei zuzenduriko Inlan lan poltsa duzu eskura

Cadena Ser irratikoak izan dira zuzeneko irratsaio baten @MekaElgoibar-en ikastetxean gaur egun jorratzen ari diren ildo estrategiko nagusiak ezagutzera emateko asmoz.

Ikaslanetik errekonozimendua

Alberto Iturricastillo zuzendaria jubilazioaren atarian da eta IKASLAN-etik jaso du oparia. Ondo merezitako jubilazioa izango du egindako lan guztiagatik! Zorionak Alberto eta eskerrikasko!!

Urriak 15,16 eta 17an Erasmusdays ospatzen da mundu mailan

Urriak 15,16 eta 17an Erasmusdays ospatzen da mundu mailan. Hori dela eta @mekaelgoibar sare sozialetan zozketa bat martxan jarri dugu.

Urriak 15ean CADENA SER irratiak saio bat eskainiko du MEKA Ezenarrotik eta ikastetxearen inguruko gaiak jorratuko dira.

Ikastetxe mailako irakasleek bideo bat grabatu dugu, gure ikastetxeak Erasmus programarekin duen atxikimendua adieraziz.

Maite Pagolak Gipuzkoako Harrera Familietan dauden haurren ibilbide instituzionala eta pertsonala azaltzen

Haur Hezkuntzako Goi Mailako Ziklora Maite Pagolak Gipuzkoako Harrera Familietan dauden haurren ibilbide instituzionala eta pertsonala azaltzera etorri da eta ikasleak erabat inplikaturik egon dira.

EKONOMIA ZIRKULARRA kontzeptuan sakontzen jarraitzen dugu

LPO Mintegian Enpresa eta Ekimen Sortzailea moduluari ikutu jasangarri bat emateko asmoz EKONOMIA ZIRKULARRA kontzeptuan sakontzen jarraitzen dugu. Eta prozesu honetan zehar gure egungo eta etorkizuneko gizartean kontzeptu honek daukan garrantziaz jabetu ondoren, gure ikasgeletan sortuko diren negozio idea guztiei baldintza bakarra gehitu diegu: JASANGARRIAK izan behar dute. Etorkizuna gure eskuetan dago! MEKA Ekintzailetza JASANGARRIAREKIN!

Urriak 15,16 eta 17an Erasmusdays ospatzen da mundu mailan

EKONOMIA ZIRKULARRA kontzeptuan sakontzen jarraitzen dugu

Meka Albitzuri ikasleentzako autobusa

8:02 Elgoibarko geltokitik 50 metrotara dagoen errotonda haunditik ateratzen da.

8:05 Mahalako Guas autobus geltokian.

Autobusa DARIO enpresakoa da.

ikaslan

elebasque